Selasa, 8 Julai 2014

JERAWAT BERTAMBAH SELEPAS AMBIL Vita-E Complex™ | MENGAPA DAN CADANGAN MENGATASINYA



Seperti semua sedia maklum, Vita-E Complex™ adalah 
salah satu suplemen hebat yang menyelesaikan 
kebanyakan masalah kulit. Banyak testimoni kejayaan 
pelanggan mendapat manfaat terbaik dengan Vita-E 
Complex™ . 

Namun tidak kurang juga ramai yang mengadu bila 
makan jer mesti naik jerawat. Jerawat yang takde isinya 
pulak tu. Bila picit tak keluar apa-apa pun. Kesan picit itulah 
yang akan jadi parut!

Rungutan Pelanggan Pertama kali ambil 
Vita-E Complex™


"Membazir jer saya beli Vita-E Complex™ sebab tak boleh 
nak makan. Sayang punya pasal, saya jadikan masker. 
Saya andaikan tidak akan berlaku apa-apalah (dengan 
harapan, kulit bertambah cantik je).
Namun sekali lagi saya frust! Vita-E Complex™ memang 
tidak serasi dengan kulit saya. Semakin ranum jerawat 
singgah di kulit muka saya, lebih-lebih lagi di kawasan dahi."

Ini adalah sebenarnya sebahagian daripada proses biasa 
rawatan yang di alami oleh pengamal suplemen yang 
dinamakan HEALING CRISIS ataupun KRISIS 
PENYEMBUHAN.

BACA LEBIH LANJUT BERKAITAN HEALING CRISIS

Di sini saya hanya sarankan Vita-E 
Complex™ ini kepada customer yang sedia menghadapi 
CABARAN HEALING CRISIS SAHAJA. 

KERANA BUKAN SENANG NAK 
CANTIK TAU!!

Bagaimana atasi jerawat bercambah selepas ambik Vita-
Complex™

Mengikut kajian, orang yang mengalami masalah kulit 
seperti kulit kering, kulit berminyak, mempunyai jerawat 
yang banyak, jerawat resdung, kulit sensitif dan kulit 
kombinasi belum boleh mengamalkan Vita-E Complex™ 
lagi.

Kulit bermasalah tersebut mesti mengambil GLA Complex 
terlebih dahulu untuk mengimbangi hormon dalam tubuh. 
Mereka yang mengambil Vita-E Complex™ naik jerawat itu 
adalah disebabkan oleh hormon dalam tubuh yang tidak 
stabil.



Ada testimoni pelanggan  yang tak boleh amalkan  Vita-E 
Complex™ untuk hilangkan jerawat telah amalkan GLA 
Complex selamat  6 bulan juga  sebagai rawatan awal.
alhamdulillah beliau dapati kulit  muka glowing dan 
bertambah sekata. 
Sebelumnya kulit beliau tidak sekata disebabkan oleh kesan 
pemakaian tudung. Kawasan kulit yang ditutup oleh tudung 
itu lebih cerah berbanding dengan kawasan yang terdedah. :)


Bermulalah Sesi Baru Tanpa Naik 

Jerawat!


Selepas jerawat di muka sudah ‘segan’ untuk tumbuh, 
maka barulah boleh mencuba mengambil semula Vita-E 
Complex™ itu 
dan hasilnya insyaAllah pasti mengujakan anda.

Testimoni pelanggan tadi.. 
"Jerawat tidak lagi tumbuh, malah kesan parut juga 
beransur pudar. Alhamdulillah. Kini saya sudah seminggu 
mengamalkan Vita-E Complex™ dan ianya telah serasi 
dengan kulit saya. Kulit saya bertambah lembab dan terasa 
tegang jer! :) Kalau macam tu, betullah tanggapan saya 
selama ini bahawa Vita-E Complex™ ini sememangnya 
sangat hebat!"

Kesimpulannya di sini pentingnya untuk kita tahu cara satu-
satu vitamin itu berfungsi untuk mendapat kesan yang 
maksima. Jangan terlalu cepat menyalahkan vitamin, 
sedangkan cara pengambilan kita yang salah. Pasti ada 
sebab mengapa vitamin yang kita ambil tidak berkesan, 
malah ada yang sehingga memudaratkan diri sendiri pula.

lagi testimoni pelanggan yang berjaya dengan rawatan GLA 
Complex sebelum Vita-E Complex™

"Kini Vita-E Complex™ tidak lagi naik jerawat kepada saya, 
malah Vita-E Complex™ membantu saya untuk 
mendapatkan kulit yang cantik. Tak sabar nak tengok kesan 
pengambilan Vita-E Complex™ selepas 3 hingga 4 bulan 
pengambilan! :)"





************************************************

DAPATKAN VITAMIN E SHAKLEE HARI INI

Cash On Delivery 

SG PETANI, GUAR CHEMPEDAK, YAN-KEDAH
KEPALA BATAS, PERAI-PULAU PINANG

POSLAJU SELURUH MALAYSIA

0124432152
iR JULIA BINTI JAMIL
998011
juliajamil79@yahoo.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN LINK ANDA!! SAYA NAK BLOGWALKING